piątek, 17 stycznia 2014

nie bój się zmian :)

Dziękuje za pozytywne komentarze, za odzew i otuchę :)

Mój laptop był totalnym złomem. Potrzebowałam nowego w trybie natychmiastowym. Na studiach bez komputera to jak bez ręki :P
Mam nowego laptopa. Dziwnie jakoś tak. Czysty dysk. Wszystko zaczyna zapełniać się od nowa.
 Czysty, nowy komputer, nowy blog. Czy zmiany okażą się zbawienne? Oby :)
Weekend rozpoczynam bardzo pozytywnie, mimo , że czuję, że nadchodzi choroba.

Tak jak radziła Karotka, zaprowadziłam tu trochę porządku. Ustaliłam krótki i prosty "plan diety", myślę, że w jakiś sposób mi to pomoże.
I oby do celu :)

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zdrowy plan, ja jeszcze nie "dojrzałam" do takich mądrych decyzji :) Będę sprawdzać jak Ci idzie, i troszkę porównywać bo mam ten sam wzrost i wagę
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowo jest, super! Co masz z tym ciemnym pieczywem? Za bardzo je lubisz, że musisz ograniczać?
    http://sniadaniowefantazje.blogspot.com/ polecam świetne inspiracje do zdrowego jedzenia-aż się odechciewa wszystkiego, co zakazane :)
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń