poniedziałek, 13 stycznia 2014

Początek.



Witam Was. Witam siebie? Jakie rozpoczęcie byłoby najodpowiedniejsze?

Ile w styczniu powstało nowych blogów o odchudzaniu? Strach pomyśleć. "Nowy początek." "Czas na zmiany" "Nowy Rok nowe postanowienia" "Od nowego roku zaczynam". Te i inne hasła się sypią. Ile osób wytrwa, a ile doda tylko parę postów? A czy ja wytrwam? Blogów powstało na pewno mnóstwo, jak mam Was przekonać żebyście dla mnie też zechciały być oparciem? I żebyście uwierzyły we mnie?




To nie jest mój pierwszy blog,ani pierwsze podejście do walki o piękną sylwetkę, przyznaje.

Rok temu po tym jak zobaczyłam swoje zdjęcia ze studniówki załamałam się. I gadki "muszę schudnąć" "jestem gruba" skończyły się. W końcu zaczęły się czyny. I schudłam. Na maturę przyszłam ponad 10 kg lżejsza w nowych ciuchach, wszyscy się zachwycali. Przyszły wakacje, później rozpoczął się rok akademicki i utraciłam to co udało mi się uzyskać. Nie ma co się usprawiedliwiać, po prostu schrzaniłam sprawę.

Teraz chce zacząć od początku. Z nowym blogiem. Dlaczego? Nie wiem, może to ma jakieś symboliczne znaczenie dla mnie? Czysta karta?

A dlaczego jeszcze raz? Bo brakuje mi tego uczucia. Tej dumy z siebie, że udaje mi się zrzucić kolejne kilogramy, uśmiechu jak zobaczę siebie w lustrze w nowych ciuchach, zachwytu znajomych "Ale Ty schudłaś!" Chcę do tego wrócić.

Wiem jak ważne jest wsparcie. Jak regularnie prowadziłam bloga wszystko szło łatwiej. Lubiłam chwalić się swoimi sukcesami i gratulować sukcesu innym.

To co? Pomożecie mi? Bez Was nic się nie uda.

Raz, dwa, trzy, zaczynam ... nie od jutra, nie od nowego tygodnia. Od teraz ...

3 komentarze:

  1. witaj Anastazja, a co więcej powiesz nam o sobie? ile masz lat? ile ważysz? jaką dietę będziesz stosować?ile chcesz osiągnać? :)
    ja mam mało wpisów na blogu, ale ja w sieci blogowej jestem juz od 2 lat ;) i doswiadczenie jakies w dietach na wlasnej skorze przetesowane mam ;) wiec jakies rady zawsze moge dawc jakby trzebabylo cos pomoc :D zycze powodzenia :) samych sukcesow :)

    http://mysli-niezrozumiane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wytrwaj!
    Bądź rozważna, dbaj o siebie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jakbym czytała o sobie...
    Powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń